piątek, 3 kwietnia 2015

Różana butelka // Rose bottle

:Stary post:

Dostałam od znajomych dwie, ładne, puste butelki po napoju wysokoprocentowym :) Postanowiła wykorzystać je do pierwszych prób decoupage’u na szkle. Tak oto powstała ta różana buteleczka.

Ponieważ miała firmowe tłoczenia na szkle i trzeba je było jakoś zamaskować, użyłam kilku warstw pasty strukturalnej. Po wyschnięciu dokleiłam serwetkę i zalakierowałam. Wykończenie to kawałek koronki, wstążka, malutki kamyczek z zestawu do dekoracji stołu oraz ręcznie malowane wzorki (użyłam konturówki firmy idea).

Podczas robienia drugiej butelki postaram się robić na bieżąco zdjęcia i może w końcu zamieszczę pierwszy tutorial :)


rose decoupage bottle

Rose bottle decoupage

Rose bottle decoupage

Rose bottle becoupage



:Old post:

I’ve got two, nicely shaped, empty, alcoholic beverage bottles from my friends. ;) I decided to use them for my first attempt at decoupage on glass and the effect is that rose bottle. Because it had some carvings I’ve used Structure Effect Paste to hide them. I’ve aded some napkin and varnished all. To improve the look I’ve added lace, ribbon, small gem from table decoration set and hand-drawn tiny ornaments (I’ve used relief paint from idea). During making of second bottle I’ll try to do some photos and maybe you’ll see first tutorial from me :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz